lika som bär?!?!?!

 
 
Idag så fick jag mig en lika-som-bär kommentar!!! ja det finns en tös här på segersta som är lite smått konstig i visa sitvationer, och idag så påstod hon att jag avr lik gustav vasa?!?!?!!!!!! huir hon nu fick till det men vi kan ju göra en jämförelse:D:D:D
 
  Gustav vasa
 
Jag själv
 
Gustav vasa
 
Jag själv
 
 
Ja alltså om ni frågar mig så är ju jag Mycket snyggare än Gurra, men jag vet inte jag, nog tycker jag att jag bär upp min mage bättre, han är ju en riktig rulltigkullting tycker jag.;);) Men vem vet vi kanske är släkt vi kungar emellan, jag är bara av den lite mer morderna typen:D:D:D men än så länge har jag inte fåttnågon egen tävling uppkallad efter mig, det måste vi ändra på tycker jag.
Men han ser ju ut att vara en riktig sköning gurra, även fast han redan är död så hade det ju varit coolt att få träffa honom.
 
det var nog mitt minsta bekymmer för dagen men också det mäst intressanta att skriva om, imogon kommer fler funderingar, vad som cirkulerar i huvudet på weine, haha kolla bloggen oftare än vad nio redan gör så ska ni få se massor av skoj.:D:D:D
 
 
 
 
 
Maria W

På riktigt? Gustav Vasa? Nu har du allt fått till det Weine...

Svar: Du får faktiskt ta den diskussionen med Hanna för det var hon som hitta på det.:-)
None None