Tjabba

Tjohhoooo:D:D:D
 
Idag slutade jag vila för idag så var jag redo med träningskläderna på vid nio tiden på morgonen, ja jag vet vist är det tidigt, det tycker jag i alla fall, hade gärna väntat till lunch ungefär för då är jag ju som piggast:D:D:D
Mads och jag promenerade runt, eller snarare jag promenerade och han satt mäst på min rygg och solade, sommar och sol och koskit i hagen.:D japp det stämmer, solen strålar och har värkligen gjort sommarentré nu och med det följer fluggorna så jag måste ha flugmedel på mig och det är jätteäkligt!!!!! och vet ni igår släpptes kossorna ut på andra sidan vägen!!!! jag har dock inte hunnit bekanta mig med dem än men tänkte låta Frida skötta presentationen av oss så det går till på ett hövligt sätt:):):) hon är lite av en koviskare har jag hört, vet ni hon har berättat för mig hur hon pratade med såna urtkossor engång och de var jätterädda för alla utom för henne så det är ju perfekt om hon kunde gå till kossor här först och säga til ldem att de inte får skrämmas och sen kan ajg komma bakom henne och se cool ut.:D:D:D bra ide va??:D:D:D
 
frida har tagit lite bilder på mig nu igen också, igår lurade vi nog många på fejan,:D:D:D:D jag går ju inte i hagen men får komma ut varje dag och äta gräs och mysa i solen med Frida:D:D men i framtiden då jag blir gamal då ska jag ut i hagen hela dgaarna och äta gottigt gräs hela dagarna:D:D:D:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
Så där nu har ni fått lite lördagsunderhållning.:D:D:D
Imorgon blir det söndagsunderhållning.:D:D:D:D
 
Tjing tjong:D:D