party

Tja tja, nu är jag tillbaka här. Mamma har lixom övergivit mig lite på sistånde, sist jag träffa henne var i måndags och då skulle vi bråka med klippkrokodilen. Nä usch det var inge roligt tyckte jag. I dag däremot  fick jag se henne igen och då skyndade jag mig att köra ner nosen i handen på henne så hon var tvungen att mysa med mig. :-) :-) :-) :-) :-) :-)  och när vi gick på framskrittnings promenad så fnös jag henne i ryggen så hon skrattade sitt härliga skratt. Nog vet jag hur jag ska få henne på fall, föra veckan drog jag ju om kull henne ute på ridbanan och då blev hon jättearg ( kanske därför  hon varit borta så länge) såna sår är svåra att läka, den dagen pratade hon inte mycket med mig:-( men som sagt nu är både hon och  jag tillbaka här och vi ska göra revolution i denna värld. 
 
Ni skulle bara veta vilka intriger och skvaller man får höra. Som anton skrev senast vem tog igentligen min grooms mössa!?!?!?! Den frågan ska ni få svar på inom en jätte nära framtid ska ju förstås bara hitta mössan och den som tog den först;-)
 
 Men nu ska vi ha röjparty och dansa i groomen. Annie har ju kvällsfodrat nu så nu är det ingen risk att bli upptäckt :-):-) :-) så MADS och MARIA stäng av kameran detta behöver ni inte se:-):-) :-) :-) :-) :-) åh andra sidan kan vi dansa bakom den.:-):-) :-) :-) 
 
Tjing partypinglor ses imorgon :-) :-) :-) :-)