UB horse show in helsinki 2014 del 2

Tjingeling alla gulltroll:-):-)
Först och främst vill jag bara säga, sa jag inte det!!!!!
Jag sa ju i förra inlägget att jag skulle dansa i dagens kür  och lixom skippa det där med att lieka stritds tupp, för det där med tupp grejen var mer för att jag inte ville skrämma de andra hästarna så mycket. Jag menar man kan ju ge dem ett litet ljus i tunneln i alla fall.:-) :-) :-) :-) :-) 
Som ni antagligen redan läst på både fejan och instagram så vann jag idag igen.:-D :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) 74 prolle, aha aha aha vem är bäst!?!? JAG förstås, våga inte tycka något annat.:-) :-) :-) :-) :-) :-) 
 
 
Mammsen var så glad över mig och mads och maria också. :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
Imorgon är det knock outen och då tänkte jag nog försöka mig på en vinnst igen.:-) :-) :-) :-) :-) :-) men nu måste jag plugga på programmet så jag har någon möjlighet att vinna :-)
 
Tjing