UB horse show in helsinki 2014

Tjabba tjena hallå mr W, the king is here:-) :-) :-) :-) :-) :-) 
 
Ni behöver inte gråta mer nu för nu är jag igång igen. För första gången på väldigt väldigt länge så tog mamma med mig i firrarin.:-):-) som ni säker redan vet så åkte hon ju utan mig både till Flyinge och oslo!!!men denna gång så fick jag alltså åka med och det bästa av allt är att jag är ensam med mamma så hon har bara tid för mig:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) 
Hon ocg jag kom fram till Helsingfors i onsdags vid lunch och då fick jag mitt rum i ett stall som saknade ljus, tänkte vad är detta vad B lixom!!men strömmen kom så småningom och så fick vi värme också så nog har jag och mina pollar  det bra även fast våra mammor och pappor Fryser. Min mamma som inte drack kaffe innan hon träffade mighar halsat säker tio koppar på bara en och en halv dag!!!då antar jag att hon fryser:-)
 
Men nu då jag har ju faktiskt hunnit med en start redan en GP och vann gjorde jag:-) :-) :-) :-) även fast jag kanske mäst såg ut som en stritds tupp som mamma sa tyst i mitt öra efteråt så tyckte domarna om mig och numer ett blev jag. 
På lördag blir det kür  och då tänkte jag lämna stritds tuppen hemma på rummet och visa min riktiga danstalang och den ja ni den är en riktig super talang.:-):-):-)
 
Såna bilder och grejer får ni när mamma kommer hem igen.:-):-)
 
Tjing