är lite upprörd faktiskt!

Men hallå, ursäkta mig!!!!
Vad är det som är så speciellt med att jeanna är i DN (dagens nyheter) !?!?!? jag förstår inte riktigt varöf rde tär sånt ståhej runt det, vist artigeln var mycket bra jag har läst den men ni har ju lixom glömmt det absolut viktigaste!!!
 
Kolla på den här bilden, vad ser vi!?!?
Jo vi ser en glad ridtös i otroligt sexiga ridstövlar;);) en hund och en leksakstraktor med släp (den låter om man trycker på en knapp också, extremt läskig) en fin krukväxt finns med också men ser ni också den där hästen, den där som försöker äta upp ryttartösen?? ja den hästen råkar vara jag!!! och intervjuade DN mig?!?!?!? NÄÄ, tycker jag var dåligt för det är ju jag som är segersta lixom!!!! jag fick minnsan in te någon intervju när jag slår mitt personbästa 75% nä då får man ett åpple och så glöms man bort bara för att det inte räckte till vinst.
  Nä DN det här får ni nog ta och fundera på tycker jag, kom gärna och besöki mig på riktigt nästa gång, jag vill ha ett helt uppslag i er tidning, jag vill int ebara vara en statist i bakrunden.
 Sen tucker jag jeanna gott kunde suttit kvar emd rak rygg också, jag vill ju bara ge henne en puss ju.:D:D:D:D:D
 
Nu har jag avreagerat mig lite så nu säger jag tack och hej leverpastej.:D:D:D:D
 
tjing på er:D:D