en Gustav och lektion

Idag har jag också varit i hagen och kollat in Gustav och så har jag haft lektion för ZickZack medan Mads hade lektion för Blondi:D:D Zickan var så där men den där Blondi var helt kanon.:D:D:D bara lite att bättra på zickan skötte sig och gjorde som jag sa.:):):)
 
Mammi var ledig men var på plats och fotade ZZ under vår lektion.:D:D:D
 
Och så Gustav då ja alltså gustav är den där saken som åker runt på gräset i konstiga formationen, det är som han gör en kür eller nått fast utan musik och jag lovar er han åker runt planlöst och när han kör in i något så bara vänder han och kör åt andra hållet!? MEN det värsta är nästan att han äter upp gräset, HALLÅ!!!!!!! Det är ju mitt extrajobb ju!!!!!! Jag är int ebara dressyrstjärna/proffs/kung jag är också världens bästa gräsmaskin osm älskar att göra gräset kortare.:):):):):)):):):) tänk på det ni om era gräsklippare går sönder nästa sommar, jag finns att hitta på segersta kom bara och säg till som lön vill jag gärna ha äpplen och socker, min kollega Jimmy följer gärna också med.:D:D:D:D
 
Tjing:D:D::D
 
 
 
 
Elin

Tack för dagens skratt! Robotgräsklippare är skumma varelser =)