Hallå där!!

Nu är mor min tillbaka på jobbet och det känns bra. Hon värkar utvilad och glad inför hösten som väntar runt knuten.:-) 
  Det har hänt en del sen sist och ganska mycket medan mamma varit ledig.:-) darcia är hemma igen från VM och hon är så nöjd med allt. Ska jag vara ärlig har jag inte pratat med henne men kikar på henne från mitt fönster och då ser hon nöjd ut.:-) 
  Jag har fått en ny pilot, så nu har jag två:-) :-) den ena är ju mads fortfarande men den nya är matilda, ni vet hon som är mamma till kexet. Hon har nämligen börjat jobba här hos oss och är mads ridelev som det så finnt heter och i det stora hela så innebär det att hon värmer upp oss innan mads tar över. Jag har visat henne hur piaff ska vara och så latjar vi runt på banan och mads tittar på oss lite och så byter vi. Jättekul men lite förändring.:-) jag har dock inte vågat göra något dumt än men tänkte vänta ett tag till på det, hehe:-) 
 Sen har jag fått en ny extra mamma också i  marta. Hon har jobbat här ett tag nu men, då frida tog semester hade jag ingen mamma så då kom marta och hjälpte mig med mina dagliga bekymmer. :-)
  Annars är allt bra och jag är som vanligt pigg och glad och idag var jag ute på promenad med mina töser queen och lady. Så trevligt så.:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)