lika som bär???

fick en märklig kommentar för en stund sen, haha skrattade glatt åt den.:D:D kul med beröm från folk som förstår tycker jag, klart det blir snyggt när jag städar ananrs är det ju ingen mening med det.:):)
 
Vad duktig du är som hjälper till att hålla ordning i stallet! Du är en superfin häst men det vet du redan om va? =) 
PS Jag gillar verkligen bilden på dig och din ryttare där du blir kliad på huvudet. Du ser ut som en jättesöt kamel eller en alpacka <3 D.S
 

Men jag vet int eom jag kan hålla med om det sist nämda?!:)
 
Kamel
 
Alpacka
 
Jag (bilden som kommentaton gillade)
Jag vet inte riktigt om jag är lik någon av dem ovanstående.:):) Men men ibland så blir det så där knasigt ni vet när man är på internet.:D:D
 
 
 
 
Elin

Hejsan Weine! Jag menade bilden som är header på din blogg, där du har en rosett och ett gult täcke på dig. Erkänn att du är lite lik en alpacka där? Du är förstås himla söt på kepsbilden också, med skrynkelmule och allt =)
Tack för en härlig blogg!