en månad

 
Jahapp åter en månad har gått sen sist. Jag är så JÄVLA BRA PÅ ATT BLOGGA!!!!!!Eller det är ju mamma som är den drivande kraften i detta spektakel och hon har ju inte varit aktiv om man säger så. Där emot så har hon jobbat ofantligt hårt och hårt jobb lönar sig och Nu är hon en stålt (eller jag tror hon är stÅlt i alla fall) till att få köra blå faran. Alltså hon har klarat körkortet för stor lastbil och jag är så glad för hennes skull.:-) 
 
Jaja nä men nu får jag inte prata mer om mamma. Herregud det är ju min blogg och den handlar om mig ju!!!
Själv har jag inlett tävlingsåret med en MSV B4 med min tös.:) hon skötte sig helt okej men jag var förstås bäst av alla enligt mig fast tanten som dömde tyckte att vi båda var så där så men vi kom runt och vi var glada och mamma var där fast endå inte för hon smög bara runt i bakrunden och tjuvtittade på oss.