två dagar sen:D:D

 
 
jippi, bara två dagar sen sist vi hördes av här.:D:D mamma har skärpt till sig en aning:P idag har jag i alla fall haft en toppen i galoppen bra dag med min minitös:):):) vi var ute i solen och på andra sidan stora vägen, alltså långt hemifrån men vi hade det mysigt, jag hade min flickvän med mig, tjihii, :D:D hon heter lady day och är en riktig liten sötsockerbit. men hon är också min elev och det är ju ganska ofräsht att ha affärer med sina elever så jag sneglar mäst på henne:D:D
 
Mamma var ledig idag, men såg henne endå då hon i ett tappert försök försökte vara en civil människa, tror det gick så där för hon kom hem ganska fort och kom till stallet på kvällskvisten endå och kliade mig i pannan så hennes civila planer gick nog åt skogen, men hon såg riktigt cool ut med sina solbrillor och skinjacka måste jag endå säga. Men förstår henne sammtidigt för den civila världen är läskig har själv provat men har inte riktigt kommit in i det...
nä men annars så stårjag och tittar ut genom mitt fönster och sneglar på stora blå som är framkörd och allt för snart drar de till frankrike, ja och jag får vara hemma och hålla ordningen med annie  istället men det ska nog gå bra, mamma raporterar nog endå ska ni se utan min hjälp, kanske jag kan låna ut bloggen till typ fidde eller så men har inte bestämmt mig än, mamma kanske är så snäll att hon skriver här en då även fast jag inte är inblandad.:) hon har ju det endå lite svårt att slita sig från mig.:)