På G igen.:D:D:D

åh herre gud (om han nu existerar) här har det inte hänt mycket, jag som skulle blogga 24/7 detta år tänkte jag men mamma är sååååååå upptagen jag skulle hinna med att springa tre varv runt gården och hon skulle inte se mig, elle rockså så har hon lagt ner orken på att jaga mig om detta hade inträffat;) alltså inte för att detta har hänt eller så men man kan ju alltid fundera på konstiga saker och just den ditaljen är jag jäkligt bra på.:D:D:D
 nä men till saken nu då, tillbaka till värkligheten, mamma har faktiskt dissat mig ett tag, känns inte så super bra men så är det, anledningen är okännd men hon har lixom börjat pussa på hit master nu!!!!! hallå HIT MASTER även kallad HM!!!!! förstår ingenting, inte får jag träna först längre heller på morgonen!!!!!
 
URSÄKTE, bara för att jag är 17 betyder det inte att jag är för gammal MADS!!!!!!!!!!! jag tycker bestämmt att vi ska ta ett snack bakom ridhuset du och jag, klockan 15.00 imorgon, säg hej då til lfamiljen du lär int efå se dem igen :):) (hihi) där blev du allt lite skraj, tur du inte viste det idag då det var hoppning på G här, japp för en dag så blev Segersta ett hoppstalll!!!!! hö och häppnas över det:D:D:D jag var förstås med och jag fick göra Först!!!!:D:D:D:D:D jag fick vara först, först, först.:D:D:D.:D:D:D
Och eftersom mamma har jobbat i hoppstall på riktigt inna hon började jobba hos mig så var hon med under hela stohejet.:D:D:D:D:D OCH hon hade den där superkameran med sig:D:D:D:D:D:D
 
Självklart var jag hur grym som helst och tyckte det var super kul.:):):):)
 
Alltså kolla in språnget, vilken hellekopeter jag är.:) upp över och ner, typ så funkar jag:D:D
mamma sa lyft på fötterna och då lyfte jag på fossingarna.:D:D:D
Oxer here I come:D:D:D:D:D:D
 
kolla!!!! nu gör jag som de där hopphästarna, upp med huvudet och som en raket mot hindret:D:D:D:D:D:D
I belive I can Fly....:D:D:D:D:D
 jo men vad tycker ni nu då som blivande 17 åring ska jag sattsa på hoppning i stället?????
 
Bettinas islandshäst

Ålder är bara en siffra! Go for it. Mvh islandshästen Jupiter genom mänskliga skrivdonet Bettina.

Mammas syster

Du är vild och vacker Weine! Full fart framåt så håller man sig ung länge :P