Plötsligt händer det.....triss??!?!?! nä då mamma:D:D:D:D

jahapp vad ska jag börja, ska jag räkna mi som pansionär nu eller inte, har ju lixom insett att jag inte längre är numer 1 som tävlingshäst i alla fall. Lite sorgligt men också ganska skönt, har insett att vi faktiskt har yngre förmågor som är mer värdiga tronen än jag, men, jag säger bara MEN (bara för att det är roligt att säga så) :):):) MEN INGEN TAR MIN MAMMA!!! utropstecken och slut:D:D 
Hon är min.:D:D:D:D och efter sisodär extremt många dagar, timmar, veckor, minutrar, sekunder och månader som hon endå har lagt ner tid och omsorg på mig så har jag inte lyckats, men idag av någon outgrundlig anledning så var det så dax....Den stora dagen, ett litet steg för en 17 årig GP polle som jag men ett stort kliv för min mamma, hon kravvade sig upp på min rygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
För att tilläga för er som inte känne rmin mamma, hon rider inte hon tar handom oss, har sett henne på hästryggen typ tre gånger sne hpon började ta handom oss så denna soliga dag var något aldeles extra som ni kanske förstår.:):):)
Jag tog med mig mamma på en fågelskådnings tur i trakten runt gården i gångstill gå så finnt och duktigt som bara jag kan utan att skrämma livet ur tösen,:):) ger mig själv topp betyg och ser med glädje fram emot nästa gång då gångstilen kanske kan bli jogging istället och sen efter det full far:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Mamma var i alla fall j'tte glad efteråt då hon gled av min rygg som en säck potatis som om luften gick ur henne (tror hon började andas igen) hihi:D:D:D:D
 
och så har jag hört att det varit värdens grej i stora staden idag, prinsbröllop, och ursäckta mig svenska hovet men var är kung Weines inbjudan!!!?? jag är ju endå kung men här bölev man inte bjuden, taskigt med tanke på att ni hade fått det så mycket roligare med mig med på kalaset. jaja så kan det va ibland, har det ganska bra här hemma också i mitt egna slott men är endå lite besviken.
 
Bildbevis på att allt i texten ovan faktiskt är sant.:D:D:D