rolig helg

Ojojojo vilken härlig helg. Jag hängde mest i hagen men jag gjorde också en utflykt till  mitt gamla gem strömsholm. Där var det värdens kalas och jag hade jätteroligt för jag tävlade i GP Kür och vann så jag fick springa och stå först på prisutdelningen och det är jätteroligt och så att alla vet jag var jätte snäll mot mamma också hela tiden så det så:-) 
Och sen så blev jag 17 också och då gjorde mammsen en jättefin tårta till mig. Men åt den så hastigt att jag satte i halsen så mamma blev väldigt mammig under en stund. Och vet ni vad jag vann då en säng för jättemycket pengar, men den lär jag aldrig få se. Hade ju varit nice med en säng istället för spån men men är man polle så är man.
 
 
Ja och just det. Pappa vann SM i lag också så för honom har det också varit en toppen helg.:-):-) :-) 
Fast jag var ju inte med i laget så den saken är ju ganska oviktig eftersom jag är bäst och jag hade lätt kunnat vunnit lag SM själv:-) ett lag med tre nyanser av mr W  så att saga:-):-) de ni! Hade varik coolt att se va!? Men då får ni  vänta till nästa år.