alltså hallå eller vadå

jaha, då var mamma hemma och loppan också för den delen, hon kom samtidigt som mam mamma kom och mamma kom sammtidigt som blå faran kom som kom sammtidigt som mina elever som kom....nä då, där spårade det.:):) haha blir lätt så när jag drömer mig bort, jag ahr haft typo semester, i jätte många dagar, ungefär så länge som loppan avr borta så länge har jag haft semester, men nu är vi igång igen och imorgon intar jag och loppan strömsholm igen för att visa upp vad mycket duktigare loppan blivit sen sist, för jag menar jag är ju alltid super bra men loppan måste bli bättre och det är lite där jag kommer in i bilden då då.:D tanken är att jag ska lära loppan allt jag kan och lite till, hur nu det ska gå till, jag kan ju endel och jag tror inte hon vil lkunna exakt allt jag kan men hon vill nog kunna mycket:D:D:D:D
 
och eftersom att jag int evar med på riktigt i frankrike så bad jag mamma se till så jim höll koll p ådenna underbart vackra och välutformade blogg, självklart så gjorde int ejim det eftersom han ansåg sig vara för upptagen för att blogga så där av blev det inget från fraankrike men så här i efterhand kanske det int egör så mycket för jag var ju inte där så så mycket kan det inte ha hänt:):)
 
En ska vet jag i alla fall oh den är jag stensäker p åjim hopapde av blå faran i tyskland för han ansåg väll at than int eriktigt kan bo  isverige längre då det int eär tillräckligt finnt för honom här, så han boade in sig hos patrik igen och där är han nu.:) ska nog ringa honom någon kväll så vi kan snacka lite har ju inte sätt honom sen Salzburg och det var ju jätte många dagar sen vi var där lixom.:):)
 
men mamma fick i alla fall en bild på jim som jag ätnkte ni kunde få se.:) så ni inte glömmer bort hur han ser ut.:):)
 
Lika snygg som jag:D:D