lite förändring i vardagen

 
 
Lite förändring i vardagen har det blivit hos mig och där med också lite förändring på denna fantastiska blogg. :-) för med ny pilot på ryggen så börjar ett nytt kapitel i mitt liv skäggmanen, mads, har endå styrt i en herrans massa år nu så det är något helt nytt även för mig men jag tror att min nya styrman, som jag förövrigt kallar för loppan (det är alltså mathilda jag menar) kommer få riktigt kul tillsammans med mig.:) 
 
Nu har vi hunnit med att tävla tre ggr och alla tre på finfina strömsholm. Och det tar sig vi var placerade de två senaste starterna så jag är en bra YR häst (jag är ju bra på det mästa) :-)
 
Idag fick jag i alla fall äntligen hänga med mamma igen. Ja för oavsett pilot bytte så är ju min tösabit frida fortfarande min mamma och hon tog med sig frukosten ut så jag fick äta på utomhus cafét idag:-):-)
 
Tjing tjong  ses snart igen:-):-):-)