övergiven...igen

Okej nu har vi ett stort dilemma. Ett enormt problem, tycker inte det är okej att lämna mig hemma på mammas jungfrutur i lastbilen. Hade väl endå kunnat fått följa med och tanka.....nä istället får fyra fjollor galoppera ombord och åka till sol och vin landet. Inte okej alls....är det så här att bli gammal?!?!?! Jag bara undrar jag hade kunnat göra nations cup laget själv jag kan vara teaterapa och vara fyra olika pollar mamma kan ju bara byta mössa på mig så känner ingen igen mig och om detta hade skett så hade jag haft fyra, FYRA chanser att komma först.:-):-) :-) 
 
Har även hört att min pollare JC får vara med där nere i sol och vin landet tycker jag är ännu mer trist. 
Alltså hallå. Mads får följa med sina elever men jag får inte följa med mina!!!! INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!
 
det var allt från mig ha det bra alla
 
 
Anonym

Weine jag var på din sida. Kämpade in i det sista för att få med dig❤️❤️❤️ mw

Bettinas islandshäst

Ett fruktansvärt övergrepp. Helt klart. Kräv kompensation i massor. Två ton morötter, 18 kilo hö per dag, osv osv.