det var jimbimsimsalabim här

Hejsan alla weines goa läsare, här är jag, ja alltså choo, jimmie choo:-) jag lever har vara gått undercower i tyskland och låsas vara superstar på kittels coola ställe. Går kanon han lär mig massor i tron om att jag är deja;-) nä, det är inte heller sant men jag bor där i alla fall tycker det är så kul att bo i tyskland så jag stannar ett tag till:-):-)
 
Nu har pappa kommit på att jag har flyttat också så han kommer och hänger med mig lite så och då OCH i måndags kom mamma också!!!!!!!!!!!!!!
Hon tog mig och pappa och kördde till mannheim på tävling. Nu står jag i en mindre glamorös box i ett tältstall och hänger läpp för det är ganska tråkigt. 
Har tävlat idag och kom fyra i GP. På söndag är det kűr så nu börjar jag ladda om, det regnar också.
 
 
Mer bilder får ni när mamma kommer hem till sverige igen.:-):-)